marți, 19 martie 2013

Tinere talente



    Mama

O mamă, dulce maică
Nu ştiu cum să-ţi mulţumesc,
Tu m-ai născut şi m-ai crescut
Şi pe frate meu la fel.
Făr de tine nu pot trăi, mamă
M-ai ajutat, când mi-a fost greu,
Eu te voi iubi mereu
 Până-n vecii vecilor.                                                                               
                                                             
       
            
           Bătrânul

Un moşneag mai stă la poartă
Şi-şi aşteaptă fiii săi,
De trei ani nu se arată,
Nu-s cumva măncaţi de zmei?

Dar îndată se arată
Trei flăcăi venind spre poartă,
Struguri, curmale, portocale
Dar învăţătura nu le face cale.

Întîmpinîndu-I cu daruri alese,
Le-ntinde o masă mare
Şi se aşezară toţi,
 Bucuroşi şi fericiţi, ca nişte voinici.
               
                   Obrijanu Denis cl.3”c”

                                                             
          
          Tata 

Tata cel neînfricat,
Nicicînd nu e supărat,
Doar puţin de tot,
Cînd am spart un poloboc.

Şi-am primit eu o papară,
C-am ţinut minte toată va
Dar de plîns eu nu am plîns,
Ca să nu mă fac de râs…
              Moroz   Victoraş, cl.3”c”     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu